Monday, January 25, 2010

erm...

pergh.. penat betul bila dh masuk alam pekerjaan ni kan...
tido 4jam sehari...
drive sana sini..
meeting sana sini...
makan pun tak tentu masa...
stress mmg takyah citer la kan...
tapi nak buat mcmana kalau dh itu tanggung jawab sebagai
seorang "bob" nak taknk kne buat sampai habis..
pedih ke...
sakit ke..
ape ke...
tu sumer just tembok yg akan menghalang aku utk mendapatkan MAZDA RX8
sebelum umo aku 28...
n ade rumah sendiri.... at least semi-D... sebelum umo 30..
haha...
n aku percaya dengan setiap benda yg kita dapat atas hasil usaha kita sendiri
lebih bermakna berbanding kalau kita dapat sumer tu secara free.. kan???

n papehal pun aku yg aku buat skng ni just utk family aku gak..
aku percaya tak semestinya kalau aku berasal dari org susah akan tetap susah sampai bila2...
n aku pun percaya yg org yg senang hari ni.. mesti dia dh banyak buat pengorbanan mase dulu2...
atau mungkin org yg sebelum dia dh berkorban utk dia...

so aku rase aku tak salah kalau kali ni aku berkorban utk kesenaggan
pada masa akan datang...
kan~

No comments:

Post a Comment