Friday, November 5, 2010

SUKA SAMA DIA

huhu... dah lame bob tak menulis blog... maklum la... semenjak dua ni asyik sibuk ngan keje...
erm cakap pasal keje sbnarnya bob dh lama berhenti keje dgn karnival tu.. (baru 2bulan berenti.. lama ke?)
skng ni bob dh ade keje baru... haha nak gelak pun ade bila cakap pasal keje baru... kalau dulu aku mmg tak pernah terpikir pun bob akan berkeja sebagai salesman... tapi nak buat mcmana la kan... nak taknak perut kene isi gak..(nak buat mcmna org gemuk mmg kuat makan so kne la keje) tak kisah la keje ape pun asalkan ade rezki yg halal.. bagi bob keje kat sini bob boleh cari pengalaman... (dari aku mengangur dok umah kan)~

erm.. cakap pasal keje baru biar la bob intro sikit... ok bob skng ni berkerja sbgai "education consultant" (bagi aku "salesman") dan bob hanya dibayar dengan gaji yg tak seberapa...(tapi ade komisyen) org kata janji cukup2 makan sudah la... tapi benda yg bob tak bleh blah bila keje sini ialah bob kne pakai smart2 ala-ala "eksukutif muda" haha!! mmg tak bleh blah langsung... tapi takpe la... yg penting bob enjoy keje kat sini sbb bnyak benda baru yg bob belajar... n bob dapat kawan baru... takyah la bob sebut sbb nanti dia akan tumpang glamor kat blog johnbob.. tapi papehal pundiaorang mmg best utk bob... "thanks guys! love u all so much!!" (macam la johnbobfamily.blogspot.com ni glamor!! perasan lebih pulak aku ni) pengalaman baru.. idea baru... suasana yang baru... kenalan baru..."kenalan baru!!?"

cakap pasal kenalan baru ni pun satu hal yg bob rase tak bleh blah.. dia seorang perempuan yg bob kenal dari seseorang ni la... sbnarnya dia ni takde la baru sgt aku kenal... dh lama jugak la... dan ditakdirkan bob "terberkenalan" pulak ngan member dia tru pesbook aku add la dia... bagi bob dia ni biase je tapi entahla :) n benda yang paling penting is bob SUKA SAMA DIA!!! 'oh tidak!' seperti kata seorang blogger yang feymes,berjaya,dan bergaya iaitu encik khai.. selaku senior(hai abg senior) aku mase kat luct dlu dan selaku seorang kawan aku. haha...
ok, sambung balik (adoiyai melalut je bob nih~) huhuhu... so sejujurnya mmg aku suke kat dia... n bermula la episod perkenalan bob dan dia... mule2 chat kat pasbook then mcm biase la.. mintak no tipon... bila dapat call la... (takkan nak simpan buat penuhkan simcard aku pulak kan)
pada awalnya hubungan bob ngan dia dihalang oleh kawan dia yg bob kenal tu la... tapi nak buat mcmna.. maybe tuhan nak bagi rezki utk bob kawan ngan dia.. last2 skng ni bob dah boleh berkawan ngan dia tanpa ade halangan... uhhh bestnyer.... start dari tu bob selalu gak la contat dia... berborak la... sms la... sbb bob rase selesa sgt ngan dia... n lagi sekali bob nak bagi tau... BOB SUKA SAMA DIA!! siapa dia...? erm... untuk mase skng ni biarla bob takyah bagi tau dlu siapakah wanita yang istimewa tu... (ceh mcm siti nurhaliza la pulak nak biarlah rahsia konon~) nanti kalau dah sampai mase yg sesuai bob bagi tau la ye...

erm... ok la mate pun dh ngantuk... besok nak keje lagi... bye2 johnfamily... nanti kalau bob rajin bob bercerita lagi ye.... good nite...
p/s : maaf sbb bob selalu buat cerita tak abis... haha.. padan muke,, sape suruh bace... :D


No comments:

Post a Comment